Cele mai cumpărate

Oferte speciale

Garanția produselor

Prezenta garanție se încheie între SC INOW SRL, denumit în continuare Furnizor și cumpărător, denumit în continuare Client.

1. Definiție

Prin garanție se înțelege obligativitatea Furnizorului de a întreprinde activități de soluționare a problemelor care ar putea să apară după achiziționarea produselor de către Client, limitându-se doar la defectele de fabricație. Aceasta este acordată pe o perioadă de 6 luni de la data cumpărării, iar produsele care beneficiază de garanție sunt: touchscreen-ul, geamul touchscreen-ului, display-ul, placa de bază, alimentatorul, bateria telefonului/tabletei, etc., mai puțin accesoriile consumabile precum folia de protecție, husa și carcasa dispozitivului. Produsele electronice/stand-alone care funcționează fără ajutor; de exemplu lampa de birou, oglinda retrovizoare DVR, bateriile externe, etc., au garanție 12 luni.

Orice înlăturare a foliilor și/sau sigiliilor Furnizorului atrage după sine anularea garanției produsului respectiv.


2. Condiții de acordare a garanției

2.1 Produsele electronice

Garanția se acordă în anumite circumstanțe: Produsul defect este înlocuit doar dacă, prin montajul propriu-zis, acesta nu a fost alterat fizic și/sau mecanic. Se recomandă temeinic testarea acestuia înainte de montaj!

Exemplu: Clientul nu testează produsul înainte de montaj și drept urmare, apar diverse probleme, cum ar fi cele de afișare, funcționalitate, încărcare, s.a.m.d, activitatea desfășurată fiind una de asamblare defectuoasă.

Ca urmare a exemplului de mai sus, respectivul produs nu intră în garanția Furnizorului, iar acesta își rezervă dreptul de a refuză RMA sau de a înlocui produsul, de a ramburs total sau parțial suma aferentă acestuia. Totodată, Furnizorul își rezervă dreptul de a refuza orice comandă a respectivului Client, deoarece se pleacă de la premisa că situația propriu-zisă se va repeta.

Se recomandă temeinic testarea produsului înainte de montaj!

  • Produsul va fi testat la un service autorizat (NU DE CĂTRE CLIENT) și se va solicita dovada acestei activități pentru acordarea garanției în cazul în care se cere înlocuirea produsului.

  • Dovada menționată se prezintă sub forma unui BON DE SERVICE sau CERTIFICAT DE CONSTATARE, având ștampila oficială a service-ului.

  • În caz contrar, produsele nu vor beneficia de garanție, deoarece montarea lor necesită cunoștințe de service !!!

  • Pentru a beneficia de garanție în cazul produselor din categoria Display-uri, Benzi și Componente GSM, menționam că acestea trebuie să fie testate/montate într-un service GSM, care va elibera un bon de service sau certificat de constatare (cu ștampilă) ce va atesta operațiunea efectuată. 

  • Important: Termenul de reparare a produselor pe garanție este de 14 zile lucrătoare!

2.2 Produsele de uz general

Aici facem referire stric la accesorii non-electronice, accesorii care pot avea sau nu defecte de fabricatie. Eventualele defecte de fabricatie sunt prezentate cu atentionare sau nota pe pagina produsului. Acceptarea termenilor si a conditiilor atunci cand se plaseaza o comanda presupune luarea la cunostinta de acest lucru.

3. Cazuri în care nu se acordă GARANȚIA 

Nu fac obiectul garanției produsele care:

- prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc.,

- au etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate,

- au fost utilizate în condiții inadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.).

Alte cazuri: setări și instalări incorecte, surse defecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcționării echipamentelor. 



4. Returnare produse / RMA

Produsele care înainte de montaj sunt defecte sau suspectate de a fi funcționale parțial și care încă au foliile și/sau sigiliile de protecție împotriva fraudei atașate de către Furnizor, beneficiază de un retur gratuit către sediu și de o înlocuire în cel mai scurt timp posibil, în funcție de stocul disponibil.

Furnizorul poate decide dacă produsul se înlocuiește sau se returnează total sau parțial suma de bani plătită (într-un cont bancar sau prin dispoziție de plată, dacă produsul/ produsele se returnează personal la sediul Furnizorului), în funcție de respectivul defect.

Produsul se va testa la sediul Furnizorului pentru defecte de fabricație și/sau umane, ca urmare a testului efectuat de Client.



5. Identificarea produselor

Toate produsele achiziționate de pe site-ul Furnizorului sunt și vor fi identificate întotdeauna printr-o siglă și/sau sigiliu personal al acestuia, iar ștergerea sau ruperea acestora atrage după sine nulitatea garanției.

Orice reclamație se poate face pe cale amiabilă în secțiunea de Contact

Orice reclamație pe care Clientul dorește să o facă instituțiilor guvernamentale poate fi facută pe site-ul ANPC