Cele mai cumpărate

Garanția produselor

Prezenta garanție se încheie între SC INOW SRL, denumit în continuare Furnizor și cumpărător, denumit în continuare Consumator, guvernată de Legea 449/2003, cu completările și adăugirile prezente public și publicate în Monitorul Oficial.

1. Definiție

Prin garanție se înțelege obligativitatea Furnizorului de a întreprinde activități de soluționare a problemelor care ar putea să apară după achiziționarea produselor de către Consumator, limitându-se doar la defectele de fabricație.


2. Termeni de garanție

Garanția efectivă a produselor va fi reprodusă mai jos, cu respectarea condițiilor prevăzute de Legea 449/2003, Cap. II, Art. 162, astfel că garanția poate fi mai mică decât termenul prevăzut de 2 ani, în condițiile prezentului articol, dar și prin prisma Cap. I, Art. 2, Litera h):

2.1 Garanție tehnică și comercială de 12 luni: Huse, folii protectoare, Carcasă, Căști cu microfon, Căști cu tehnologie Bluetooth, Căști cu tehnologie Wireless, alimentator rețea A/C, alimentator brichetă auto 12/15V, baterie portabilă cu număr de încărcări limitate, cameră sport, șurubelnițe, camere de supraveghere și monitorizare, lămpi LED, suporți, boxe Bluetooth, Boxe Wireless, carcase laptop, huse laptop, folii protecție laptop, conectori (mufe) alimentare, stații radio, cabluri de date și încărcare, capace protecție acumulator telefon;

2.2 Garanție tehnică și comercială de 6 luni: acumulatori telefon, acumulatori tabletă, touchscreen, display, modul complet compus din touchscreen și display (denumit și ansamblu), plăci de bază, conectori integrați în circuite conexe (mufă flex, cablu conexiune)

2.3 Garanție de 24 luni, produse electronice, precum telefoane mobile și tablete.

În pagina produsului va fi exemplificată perioada de garanție, dacă aceasta este alta decât cea precizată la punctul 2.


3. Condiții de acordare a garanției


Toate produsele comercializate de către Furnizor sunt în prevedere cu legislația curentă în vigoare, cu toate completările și modificările aduse la zi de către instituțiile abilitate.

3.1 Piese

Touchscreen, display, ansamblu (denumit si modul sau display cu touchscreen), conectori alimentare și mufe flex, fac parte din categoria de produse ce nu sunt destinate instalării de către Consumator. Conform art. 8, din Legea nr. 449/2003, consolidată în data de 10 Februarie 2016 prin următoarele acte normative: OUG 174/2008 și OUG 34/2014, consumatorul nu achiziționează și servicii de instalare, prin urmare Furnizorul nu intră în sfera acordării de garanție privind nefuncționalitatea produsului ca urmare a instalării în regim propriu. Același principiu se aplică și în cazul în care Consumatorul instalează produsul într-o locație ce nu este conformă din punct de vedere legal - se aplică dispozițiile art. 2.1 din prezenta Garanție.

Speță acordării de garanție reparatorie sau înlocuire: În cazul în care produsul nu este conform și pe certificatul de garanție se prezintă semnătura și ștampila oficială a unui alt profesionist ce are ca obiect de activitate reparația de dispozitive electronice și intră în sfera produsului comercializat, se acorda garanție și ne obligăm să vă restituim total, parțial sau reparăm produsul în termen de maximum 15 zile calendaristice. Costurile de transport în acest caz sunt suportate de către Furnizor.

Speță refuzului de acordare a garanției mandatorii, reparatorie și înlocuire: Consumatorul nu ține cont de următoarele reguli:

- Nu se testează temeinic piesa ce va fi montată pe dispozitiv, înaintea montării efective. Pot să apară variații ale pieselor, dat fiind faptul că producătorii dispozitivelor pentru care se încearcă reparația activează pe diferite piețe internaționale cu diferite specificații, altele decât pe piață din care Consumatorul a achiziționat dispozitivul;
- Produsul este spart, deteriorat, în stare de nefolosință ca urmare a manipulării și a montării defectuoase de către Consumator.


3.2 Accesorii

Se definesc a fi accesorii acele produse fără de care dispozitivul final poate funcționa, dar care îmbunătățesc starea de fapt și de drept a respectivului produs, altfel denumite și produse complementare. Produsele complementare sunt descrise in Art. 2, punct 2.1 din prezentul Contract de Garanție, au o perioada maximă de garanție de 12 luni, limitată de prevederile menționate in Art. 2.

4. Cazuri în care nu se acordă GARANȚIA 

Nu fac obiectul garanției produsele care:

- prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc.;

- au etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate;

- au fost utilizate în condiții inadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.);

Alte cazuri: setări și instalări incorecte, surse defecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcționării echipamentelor.

5. Returnare produse / RMA

Produsele care înainte de montaj sunt defecte sau suspectate de a fi funcționale parțial și care încă au foliile și/sau sigiliile de protecție împotriva fraudei atașate de către Furnizor, beneficiază de un retur gratuit către sediu și de o înlocuire în cel mai scurt timp posibil, în funcție de stocul disponibil.

Furnizorul poate decide dacă produsul se înlocuie sau se returnează total sau parțial suma de bani plătită, în funcție de respectivul defect. Returnarea contravalorii se va face în termen de 14 zile calendaristice, întotdeauna în ziua de Joi.

Produsul se va testa la sediul Furnizorului pentru defecte de fabricație și/sau umane, ca urmare a testului efectuat de Consumator, rezoluția fiind comunicată și Consumatorului.

Formularul de retur este obligatoriu și conform legilor în vigoare. Completarea formularului de retur se face aici:

Click pentru formular

6. Identificarea produselor

Toate produsele achiziționate de pe site-ul Furnizorului sunt și vor fi identificate întotdeauna printr-o siglă și/sau sigiliu personal al acestuia, iar ștergerea sau ruperea acestora atrage după sine nulitatea garanției.

Orice reclamație se poate face pe cale amiabilă în secțiunea de Contact

Orice reclamație pe care Clientul dorește să o facă instituțiilor guvernamentale poate fi facută pe site-ul ANPC



Ultima actualizare: 15.03.2018