Cele mai cumpărate

Oferte speciale

Posturi disponibile

1. Tehnician Service GSM

Cautam o persoana ambitioasa, cu potential, care detine cunostinte tehnice solide si care poate face fata presiunii create de client. Detinem echipamente de ultima generatie in acest domeniu si i se va pune la dispozitie angajatului orice va fi necesar in exercitarea jobului. Desfasurarea activitatii se va realiza la Piata Gorjului, Sector 6, Bucuresti.

Cerinte:
  • • Minim 2 ani experienta relevanta in domeniu;
  • • Experienta in relatiile cu clientii si comunicare profesionala;
  • • Atitudine pozitiva, atentie la detalii, orientare catre calitatea serviciului prestat;
  • • Capacitate de lucru in conditii de stres;
  • • Capacitate de lucru in echipa;
  • • Foarte bune abilitati de organizare;
  • • Engleza mediu sau avansat (scris, vorbit, citit) pentru buna utilizare a interfetei de lucru;
  • • Cunostinte de operare pe calculator (MS Office si Internet);
  • • Cunostinte software GSM (exclus decodare ­ nu oferim acest serviciu);
  • • Cunostinte comerciale despre produsele din portofoliul firmei;
  • • Cunostinte electronica;
  • • Cunostinte vaste asamblare telefon/tableta, lipire, dezlipire, ansambluri (detinem masinariile necesare);
  • • Cunostinte tehnice placa de baza telefon/tableta.
Responsabilitati:
  • • In general, acesta va avea ca principal obiectiv efectuarea diagnozelor, reparatiilor si testarea post reparatie a tabletelor si a telefoanelor sosite in service;
  • • Ofera diagnoza corecta si bine documentata asupra dispozitivelor;
  • • Testeaza intreaga functionalitate a produselor din punct de vedere calitativ si estetic;
  • • Asamblarea, dezasamblarea produselor;
  • • Reparatii placa de baza, remediere probleme alimentare, etc.;
  • • Gestionarea documentelor specifice activitatii de service – intocmirea fiselor de service;
  • • Angajatul va fi direct respunzator de calitatea reparatiilor si in functie de acestea, el poate fi ori recompensat; ori penalizat.
                 
Obligatoriu: Un TEST cronometrat pe un telefon la alegerea noastra.

Se ofera:
  • • Salariu atractiv + bonus din reparatii;
  • • Acces la cele mai noi tehnologii din domeniul GSM;
  • • Bonus din clientii adusi personal;
  • • Posibilitatea de a repara telefonul celor apropiati fara costuri utilizarii aparaturii noastre;
  • • Contract de munca in drepturi legale (in sensul ca salariul oferit este si cel enuntat in cartea de munca)
Interviu online:
1. Puteti sa va descrieti in cateva cuvinte?
2. Care sunt informatiile dumneavoastra despre firma iNOW S.R.L.?
3. Care este experienta dumneavoastra in domeniu? Ce realizari notabile aveti?
4. Ceva motiveaza pentru a lucra in acest domeniu ?
5. Descrieti pasii necesari receptionarii unui produs in service.
6. Puteti descrie o zi obisnuita din ziua de munca? Dar una aglomerata?
7. Puteti descrie procesul de reparare al unui dispozitiv (telefon sau tableta)? (puteti crea o situatie fictiva);
8. Care sunt obiectivele dumneavoastra pe termen lung?
9. Daca ati putea inventa ceva, ce ar fi?
10. Sunteti de acord sa obtinem referinte despre dvs. de la locurile de munca anterioare, in cazul in care va veti califica la interviul final?

2. Agent de vanzari

Cautam o persoana ambitioasa, prezentabila, dinamica si comunicativa, cu o capacitate deosebita de negociere, pentru administrarea produselor, prezentarea produselor firmei si extinderea portofoliului de clienti.

Cerinte:
  • • Experienta relevanta in domeniul vanzarilor de minim 1 an;
  • • Studii universitare si/sau post-universitare finalizate;
  • • Engleza mediu sau avansat (scris, vorbit, citit) pentru buna desfasurare a activitatii;
  • • Cunostinte de operare pe calculator (MS Office si Internet);
  • • Rapiditatea in utilizarea PC-ului reprezinta un avantaj;
  • • Reprezinta un avantaj experienta in utilizarea unui program de gestiune / facturare;
  • • Dorinta de invatare si perfectionare permanenta;
  • • Abilitati de observatie, comunicare si negociere solide;
  • • Capacitate de analiza si sinteza;
  • • Capacitate de lucru in conditii de stres;
  • • Spirit colegial, avand capacitatea de a lucra in echipa;
Responsabilitati:
  • • In general, responsabilitati specifice unui post de vanzari: atragerea de noi clienti, dezvoltarea si mentinerea relatiei cu acestia; vanzarea si promovarea produselor firmei;
  • • Cercetarea domeniului, a pietei cu scopul de a gasi clienti eligibili pentru produsele companiei; de a extinde portofoliul de clienti;
  • • Comunicarea continua a ofertelor atat tuturor clientilor firmei, cat si potentialilor clienti;
  • • Administrarea si analiza bazei de clienti;
  • • Consiliera clientilor in magazin;
  • • Administrarea site-ului firmei si a produselor: actualizarea stocurilor, editarea specificatiilor, etc.;
  • • Intocmirea documentelor necesare desfasurarii activitatii de vanzari: facturi, contracte, garantii, receptionarea si inventarul produselor, etc;
  • • Confirmarea comenzilor si preluarea acestora: preluarea de apeluri, oferirea de informatii corecte si complete clientilor referitoare la produsele firmei, etc.;
  • • Inregistrarea si rezolvarea solicitarilor si reclamatiilor clientilor prin mijloace specifice: retururi, plangeri, diverse probleme, etc.;
  • • Cunoasterea portofoliului de produse al firmei;
  • • Cunoasterea si mentinerea la curent cu evolutiile pietei, cu produsele concurente, cu noutatile din domeniu;
  • • Intocmirea periodica a rapoartelor de activitate si prezentarea acestora;
  • • Autoinstruire permanenta;

Se ofera:
  • • Formare initiala si formare continua;
  • • Posibilitatea dezvoltarii carierei;
  • • Pachet salarial motivant si competitiv
        
Asteptam CV-urile voastre la camelia@inowgsm.ro. Vor fi luate in calcul doar CV-urile care trimit si raspunsurile la intrebarile interviului!