Lichidare stoc Folii de protectie si huse incepand de la 5 lei! *comanda minima 30 lei

Cele mai cumpărate

Ce persoane căutăm:

1. Operator facturare și contabilitate primară

Căutăm o persoană ambițioasă, prezentabilă, dinamică și comunicativă, cu o capacitate deosebită de concentrare și o viziune de ansamblu a posibilelor greșeli, dar și raportarea și corectarea lor către departamentele abilitate.

Cerințe:
  • Experiență relevantă în domeniul vânzărilor de minim 1 an, de preferat în sistem de recepție și facturare în zona IT / Eletronice;
  • Studii universitare și/sau post-universitare finalizate;
  • Engleză mediu sau avansat (scris, vorbit, citit) pentru buna desfășurare a activității;
  • Cunoștințe de operare pe calculator (Pachetul Office, Browsing, eCommerce Prestashop/ oSCommerce/ Zencart/ Opencart/ Magento/ WooCommerce);
  • Rapiditatea în utilizarea PC-ului reprezintă un avantaj;
  • Un alt avantaj îl reprezintă cunoștințele în utilizarea unui program de gestiune/facturare;
  • Dorință de învățare și perfecționare permanentă;
  • Abilități de observație, comunicare și negociere solide;
  • Capacitate de analiză și sinteză;
  • Capacitate de lucru în condiții de stres și cu termene limită;
  • Spirit colegial, având capacitatea de a lucra în echipă.

Responsabilități:
  • Monitorizarea, procesarea şi finalizarea comenzilor alocate;
  • Preluarea şi verificarea comenzilor telefonice şi online;
  • Clarificarea cu clientul a condiţiilor de livrare şi plată;
  • Reeditarea comenzilor în cazul modificărilor apărute în procesare;
  • Urmărirea unei operări corecte a comenzilor în funcţie de modalitatea de plată şi livrare şi aplicarea, în toate cazurile, a instrucţiunilor şi procedurilor de lucru ce i-au fost comunicate;
  • Preluarea apelurilor telefonice ale clienţilor, clarificarea mesajelor acestora şi acţionarea în consecinţă, în conformitate cu procedurile şi instrucţiunile de lucru care i-au fost aduse la cunoştinţă;
  • Respectarea termenului agreat de revenire asupra unei comenzi şi menţinerea acestora în grafic;
  • Înregistrarea în baza de date a comenzilor plasate prin apel telefonic sau prin alte surse disponibile (email, cloud);
  • Propunerea unor oferte promoţionale în conformitate cu cerinţele publicului ţintă;
  • Cunoaşterea în detaliu a ofertei disponibile clienţilor;
  • Raportarea activitătii către superiorul direct.

Oferta noastră:
  • Posibilitatea de a lucra alături de o echipă tânără și ambițioasă;
  • Loc de muncă sigur, într-o ambianță plăcută;
  • Salariu atractiv;
  • Discount la achizițiile de produse comercializate de INOW.
        
Așteptăm CV-urile voastre la camelia@inowgsm.ro. Vor fi luate în calcul doar CV-urile care corespund cerințelor noastre! Vor prezenta interes major și prioritate persoanele cu experiență în domeniul de telecomunicații, pe zona de accesorii și electronice!